Monday 12 March 2012

sayang

asalamualaikum....
hope smua sht...tuan blog?
aku cam biase lh..chat sokmo..(brt bdn pn mkin naek huhuhu)
kali ni ak kongsi pasal perasaan sayang..
ramai orng ingt sayang tu hnye cukp skdr diluah dgn kate2 saje
sbnrnye..sayang yg ditunjuk dgn perbuatan x kisah lh dgn cara ambil berat ke..sntiasa mmberi skngn ke,sentiase berada disisi ble dperlukan ke..x kish lh dgn care ape2 pn..adalh lbh bermkna dari brkate2 " sy sygkn awak", "sy btul2 sygkn awak", ape2 jelh seangkatan dgnnye...
btuk ke x ape yg aku ckp nie?
tnye dri sndri..msti rmai yg stjukn..
kite tngok conth ibu kita..kasih syg diorng pada kita bnyk ditunjukkn dgn perbuatan..jrng disebt dgn kate2...
dia jge kite,beri mkn,pakai dkt kita,nashtkn kite,didik kite tnpe jmu...kasih syg tu lbh bemkne dn kite sntiasa dpt rasekn ksh syg tu wlpn kte brjauhan..kite dpt rasekn yg ibu sntiase brade dkt dgn kita...
brgtu jge sygnye Allah pade kita...(korg smua msti thu n fhm perkare ni kn) so x perlulh aku nk trgkn huhuhu
Allah sntiase memerhatikan kita..
pnjg btul ak berceloter ye...aku cuma nk sampaikan kalau korng sygkn sorng tu trutamanye ibu korng..tunjukkn ksh syg tu..itu akn mmbhgiakan diorng..jgn suatu hari nnti korng mysl bila khlngan orng yg korng syg sbb x sempt nk bgthu n tunjukkn kasih syg korng tu..
huhu hrp korng fhm ape yg aku nk smpaikan..mklum lh..nk krng mengrang ni aku low skit..
huhu k lh..bye...

No comments:

Post a Comment