Thursday 28 June 2012

penantian adalah satu penyiksaan

assalamualaikum..
dari bulan2..ke hari2..dari hari2..ke jam2..dari jam2 ke minit2...
setiap saat rase mcm lambt je brgerak...
6 bulan aku menunggu dgn sbr..tp bila tinggal hnye beberape jam lg..
penantian itu amt menyiksakan......
di mate muncul insan2 yg dicintai, dirindui, dikasihi....
silih berganti
nmpkkan..aku btul2 rindukan mereka...hati bergelorak nk jumpe mereka
tmbh2 orng yg aku anggap nyawa aku sndiri..aku rindukan insan
bername EMAK.....
aku rindu orng yang sentiasa melindungi dri aku dikala aku perlukan bantuan
aku rindukan insan brgelar AYAH
aku rindukan insan yg sentiasa menceriakan hdup aku
aku rindukan ADIK2 aku

 buat kelaurge disayangi....
nntikn kepulangan orng ye....org x sbr nk jumpe mak dan ayah..
akak x sbr nk jumpe adik2 akak yg nakal nie....


betul kate mak..kite akan rase terlalu rindu pada seseorg bila kite brjauhan...
2 tahun diperantauan sudh cukup menguji kerinduan ku pada keluarge....
(ceh..2 thun cm x blik lngsung...6 bulan sekali kot blik kg)
nmpk x bru 6 bln ak x bilik kg rindu dia kalah mcm brtahaun x blik
ni lau setahun ak x blik kg ni mahu rase mcm berabad rindunye..huhuhuhu


tinggal 5 jam lagi untuk aku berangkat pulang ke johor..
so pukul 8 pg esk aku akan berada dirumah...
yahoooooo.........

negeri johor darul takzim


my home...x sbr nye nk blik umah....
tunggu esok ak sampai ye.....

k lh dah2 lh tu pnt dh nk brtaip
daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment