Monday 18 March 2013

percutian di langkawi

salam.......
setelah brbulan aku x menjenguk blog aku ni...hari ni trdetik untuk brkongsi cerita dgn korg smua...
nk mula mcm ne eh? k2..stlh beberape kli niat kami ni x kesampaian nk g bercti ats beberapa fktor tertentu (ewah mcm nk bce kes dkt mahkamh plk) akhirnye sblat suara perstujuan dri smua kmi memilih tarikh 8hb n 9hb untuk bercti ke langkawi..
yahooooooooooooooooooooo.......
best gile (maklumlh first time g kn), serius beb aku x akn lupe pnglmn aku bercti dkt sne dgn kawan2 ak yg poyo ni..best n terbaik lh korg...akn ku semat memory ini didlm hati ku buat slmemye...(puihh..jiwang plk ayt ak ni-pengaruh nvel ni)
bnyk2 tmpt yg ak g..ak pling suke naik cable car..huiiiihhhhh excited gle2..org gle pn x excited mcm aku...best kot nsb lh ak ni jnis yg x gayat lau tak x merasa lh aik naik benda tu...
lau bntu tu laju mcm roller coster ak rase msti lg best kn....nnti nk g lg lh brsama insan yg trsayng (opp msti korg fkir lain kn..insn trsyg tu fmly ak lh)
bab yg mengerunkn....ha bnyk duit hbs kot shopping sakan..gerun lau org tngk ak dgn kwn2 shopping tmbh2 si faim,dila n no-z...pehh sakat bli barang
ak pn sme ape bnde yg ak x beli kn..lau boleh smua bnde ak nk bli
ak bli bju knagan untuk stu fmly...batik, kain pelikat,cenderamata n yg pling pnting COKLAT......huhuhuhuhu
k lh x lrt dh nk menaip....daaaaa

girls... korng memeng poyo


my best friends..love your all girls

tempt2 di langkawi

batch finance

No comments:

Post a Comment