Wednesday 24 October 2012

persahabatan kami

jeng...jeng..jeng.....
assalamulaikum to all my friends...
tgh2 chat dalam fb dgn member aku sorng nie..name dia ain
bru aku perasaan kmi dh brkawan dan brsahabatan agak lame
x ksh aku hmpir 7 thun kmi brsahabat..
lame kn,bab kate org lau dh berkeluarge tu dah ade ank 3,4 orng dh..7 thun lame tu
dalam tmpoh persahabatan kmi ni bnyk suke duka kmi brsama
macam2 memori trcipte,baik yg buruk,yg indah mahupn yg menakutkan
diorng sntiasa dgn aku susah dan senang
aku brsyukur sangt diorng mampu terima aku seadanya menjadi kwan diorng
susah nk jumpe kwn mcm diorng
jujur dari hati aku yg tulus lagi mulus seputih kain bardu nie
aku x jumpe lg kawan yg boleh gnti mereka dalam hidup aku..
thanks amin..thanks ain...













ni serba skit gmbr kngn kmi bersama..bnyk lg x lrt nk tnggu download masuk ni lmbt sngt, boleh dikatekan kemane je program di buat,ade je aktiviti yg dianjurkn kmi brtiga msti ade..lau sorg x ikut..yg lain pn tragak2 nk ikut
mestilah dh biase besama,lau x de sorg lain lh rasenye kn...
by the way, i happy become their friends
and syukur sngt2..thanks Allah kurniakn mereka dalm hdp aku
hope kite bersahabat hingge akhir hayat
aku sntiasa doakan kebahagian dan kejayaan korg..

No comments:

Post a Comment