Tuesday 23 October 2012

story before mid break

alhamdullilah dapat juge aku update entry aku yg dah lame dh ku buka dan ku usik nie...
ha nk cti dh kn tu yg gagahkan diri untuk story dkt blog aku
almklm lh dikala diri tngh keseorngn di bilik
mane x nye my roommate 2 hari yg lpas dh blik..
mmg tdr sorg ar kn
hari nie best friends aku khalilah plak blik kg..
mmg kesepian thp gaban ar tmbh plk homesick 
tuhan je yg thu perasaan aku ni
berbalik pd title entry aku kali nie
aku mula kan crite dgn kebusyan aku dg assignment yang brtambun2 bak gunung kinabalu tu..peh berjenuh,berperah otak aku nk mnyiapkannye
nekad before back to village aku msti siapkan sekurang2nye kene siap 5 assignment dari 8 assignment aku tu...
nmpk thap busy aku..kalah org brjwtan tinggi tau

bukan je assignment je yg mmbusykan diri aku ni
lesen motor pn same..
untuk pngthuan smua aku bru dapt lesen L
bangge lah sngt kn..dh tua2 ni pn baru nk ambil lesen motor..apedah...
ade aku kisah yg pnting aku ambil jge kan
so every week lh kn ak ke hulu kehilir dari uum ke mustika muhibah tuk siapkn lesen aku tu..so pas ni nk kene test jpj plk..hope lulus lh
and wajib kne lulus..aku msti daptkan juge lesen P

selain tu, ha nk cerita aku and the geng g kursus protokol minggu lpas
ha syok tu dapt knowledge bru..
mcm ne care mkn yg btul
care duduk and jalan yang btul and macm2 lg lh
 ni tngk gmbr kiteorg

 ha ni meja makan kami no 6

geng3 dak finance a.k.a geng2 aku always together

sblm trlmbt nk wish slmt blik kmpong kpda kwan2 yg dh blik 2 hari lps,yg nk blik hari ni and yg bakal blik hari esk dan seterusnye...
take care yourself and happy holiday serta slmt hari raye..
jumpe seminggu akn datang
bye...
huhuhu tp aku still disini lg
esk bru brtolak blik kg..
nasb badan lh always blik lmbt dari kwn2 yang lain
padan muka aku kn
ok lh asenye dh letih jari jemari ak ni brtaip
cukup..cukup sudah lh brstory tu
tunggu di entry yg lain ok
daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment