Saturday 8 September 2012

kenangan bekerja di gedung ten2

hello..assalamualaikum.....
asal cti sem je aku akn ambil peluang untuk brkeja
bukan pe..aku dh biase kerja n cari duit blnje sndiri..
x nk ar mintk2 duit mak ayh lagi..bkn pe rase sgn sbnrnye nk mintk2 nie...
lg pn aku kn dh bsr n boleh cri duit sndri ape slhnye brkorban mase tu dgn brkrje..skrng2nye dpt jge bntu kurgkn bbn mereka tu...
lg pn aku suka brkrja waktu cti sem..mak ayh pn x leh nk lrng khndak aku
mak ayh aku bkn ksi pn aku krje wktu cti tp aku yg dgl...
dh lh mmbebel..meh tngok gmbr2 nie

hihihi peace....ha ni lh department yg ak kena jge
ni department ladies...so smua pakaian yg berkaitan perempuan x kira diluar atau didalam..smuanye dibwh kekuasaan ku..huhuhu


ni nani,jage department baby n childrens..dia ni peh suke btul tarik muke n menagis bile kne wat krje lbh ckt..stu je aku respect dkt dia,dia x pernh nk merajuk lame2..kjp je dh tgr smula..

yg bju biru tu unna,dia cashier,yg bju merah tu my friend sufiza..dia assistant chif cashier
best gile dgn diorng nie,klakar..tmbh2 si unna tu bile org duk menyakat dia..melatah je krje dia..blh dikatekan pengibur di ten2 lh...



yg sebelah kanan gmbr tu.dijah..kawan baik mase form6..dia chif cashier..
ak g kerje dgn dia,g mkn dgn dia,g solat pn dgn dia...wat pe2 pn dgn dia lh..kwn baik katekan...


yg laen2 x sempt nk bergambr dgn diorng...
x pe aku cter je lh,ni kn blog aku..suka hati lah nk ctr pe pn kan..wawawa

ika,kwn yg bru aku knal..baik budknye..sjuk perut ibu mngndung huhuhu
dia dak utm skudai,ambil kos medic,hebat tu,same2 ambil part time dgn ak
best kwn dgn dia..dia jge department kasut n baju sekolah..rjin btul,asyik wat krje je..trperuk dkt kasut tu..hai ika x mabuk kasut ke..huhuhu

kak ayu..ni tmpt ak bercerita n menumpng kasih..almaklum lh ak ni kn x de kakak,tringin nk ade kakak..so kak ayu jdi sasaran ak menumpng kasih..klau x de kak ayu..diam lh dak2 dkt ten2 tu..lau dia ade x kering gusi duk ketawa..smua bnde yg kluar dari mulut dia lucu gila..sakit perut ketawa...
sayang kak ayu..

nurul...
dia supervisor softline..kire jage smua tmpt yg berkaitan dgn pakaian lh...
dia pn best gak..lucu tp kdg2 nmpk serius gak..skli wat lawak..brpintal urat perut ketawa..wawawawawa

najwa....
dia jage depertmend hardline..
bab2 tapawe,bekas2 isi barang,risecooker n seangkatan dgnnye..smua dibawa jgaannye..ni bab pnjt memnjt serah dkt dia..almklum lh brng2 dia smua ltk tinggi2.....lau customer tnye aku pasal brng2 dia..mahu aku mati kutu nk cri..huhuhu dia je yg thu mane dia ltk brng2 dia

ain...
dia aku x berape kwn sngt..x sekepala..silap2 kene cekit dgn dia ade lh

shahfarin..
storboy dkt ten2...bahagian depen ten3 dia yg jge..orng kuat ten2 ni..
huhu tp dgn dia x leh lbh2 sngt lyn kple otk dia tu
mahu mlrt tmpt lain kng....

eyna...
ni supervisor hardline..kire ketua si najwalah..huhu
dia ni lain ckit..x tntu perangainye..kdg2 mnje sgt..kdg2 ganas terlebih..kuat pukul orng kot..(org tu aku lh )
kdg2 mimpi ngeri aku tiap2 mlm...trbawe2 muka dia bully aku dlam mimpi..
dia ni tegas bile wat krje
gooh attitude...

x lrt dh aku nk taip pnjg2 nie..pe2 pn pnglman brkrje dgn diorng slme 2 bulan akan sentiase aku simpn dlm hati...bnyk suke duka bersame kami lalui,best dpt kenal korng...hope kite kwn smpai bile2....
love u all...

1 comment: