Saturday 8 September 2012

warkah untuk awak...

warkah ini saya nak utuskan pada awak...tapi saya x mampu nk teruskan niat saya tu..hanye disini saya nak luahkan segalanye..saya thu awak x akan tahu wujudnye warkah ini untuk awak...


awak....
pada mulanye sya terima awak dalam hdp saya sekadar suka2
sekadar untuk memenuhi keinginan awak untuk ada perhubungan dengan sya
saya nampk keikhlasan awak brkwan dgn saya
care awak layan saya, sikap baik awak terhadap saya
kite semakin serasi..disaat itu sya sedar..saya mula sayangkan awak...
saya mula bljr tuk terima cinta awak.....
saya belajar untuk memahami diri awak..
saya mula mencintai awak...
tahu kah awak lh insan pertama yg brjaya berada dihati saya
awak....
perhubungan kite kian brpanjang...
saya dapt rase cinta sya kian dalam untuk awak...
sya jge tahu..cinta awak pada sya juge bergitu..
kdng2..awk trlalu busy dgn krje awk..
kdg2 awk jrng nk msj atau call saya...
saya sentiasa bljr dan cube faham keadaan kerja awk
waktu sye sedih..sya perlukan awak..tapi awk x pernah ade untuk saya
sy kecewa..tp kerana cinta dn sayang saya pd awak..saya buang perasaan tu jauh2...saya ingt lg mase birthday saya..
sya trnntikan wish dari awk...tp awk x wish pn saya..saya x harapkan sebarang hadiah pn dari awak,sukuplah sekadar ucapan.."happy birthday sayang"...saya sdih mase tu
tp sya pure2 x de ape2 demi nk jage hati awk..
saya sembunyikan perasaan saya
kdg2 sya cemburu tngok kwn2 saya...
diorng sentiasa ade mase bersama orng yg mereka cinta
tp saya x mcm tu pn...
sya x kisah..sbb saya thu awak jauh dari saya..
itu risiko yg perlu saya tanggung....
saya sntiasa brharap dapt jumpe awk selalu
tapi awk selalu lepaskan peluang tu
thu x awak..awak sentiase kecewakan saya...
tp demi cinta saya pada awak..saya sentiasa maafkan awak..
saya sentise bg peluang pada awak....
tahun ke3 perhubungan kite..saya nmpk perubhan awak..
awk x mcm dulu lagi..
awak bukan insan yg pernh saya knal dlu...
awk dh berubh....saya ingt perubhan awak sbb awak busy dgn kerja awk...
rupenye saya salah..saya trtipu...
perubhan awak bersebb..awak dh ade orng laen yg boleh gnti saya dalam hidup dan hati awak....sanggup awak tipu saya...
sanggup awak hancurkan harapan dan impian saya pada awak...
sanggup awak lukekan hati saya
awak hancurkan kepercayaan saya pada awak...
sanggup awak permainkn cinta saya pada awak
tapi saya x mmpu nk buat ape2..itu keputusan awak...itu pilihan awak
awak...kini saya tiada lg dihati awak..saya sedar..
si dia dh bergelar pemaisuri dihati awak..
saya bukan siape2 lagi untuk awak...
awak...saya akan cube untuk lupekan awak walaupn payah
cinta saya pada awak selame ini akan saya kuburkan dalam lubuk hati saya yg paling dalam buat selamanye....
saya nak awak tahu..kehilangan awak beri pengajaran pada saya
saya doakan awak bhgia bersame dia...
saya juge akan cari kbhgiaan saya sendiri..
awak.....
terima kasih untuk segalanye...
terima kasih untuk segala perasaan dalam sepanjang tempoh perhubungan kite dulu...
terima kasih awak.....

yang benar
insan terluka...


No comments:

Post a Comment