Wednesday 19 September 2012

semester baru

yup..aku kini dah masuk sem 5 tahun akhir, senior gitu....selepas 2 week masuk kelas dan mengenali,mengusha,mengintai dan segala bagai yg seangkatan dgnnye tntg semua paper yg akan dan semestinye aku kene ambil untuk sem nie...paper sem ni totally killer and tough,btul x tpu..2 week kot duk usha paper 2 nie..lecture pn ade yg killer ade yg best..tp smua tu just point sampingan je and very important is our self..kalu lecture baik mane pn lau kite x ushe x de mknenye kite akn berjaya..btul x?..BETULLLL.....

tp kn hopefully lh sem aku dapt buat yg lg trbaik dari sem lepas...yg pntg ushe dan jgn cpt mglh kn..pas ni aku kene get ready..coz my assignment waiting for me to finish them, pehh assignment sem ne mmg mencabar..smua nk kne analisa company, bukan 1 or 2 company adik oi..ni ade nye 5 company sekali,,fuhhh..azab!!!!!! akan ku sahut cabaran ni hingge berjaye,assignment tunggu aku kerjakn kau cukup2 yeahhhh....

subjek aku tuk sem ni

1.islamic financial market,instrument and institution
2.risk management
3.strategic management
4.financial modelling
5.marketing financial service
6.asas keusahawan

so..sabarina do the best for your 5 semester...cayok2....


No comments:

Post a Comment